Ezgiasya Benim bebegim de oyleydi gerci hala oyle🙄 7bucuk aylik oldu neredeyse, sadece kucakta uyumak isterdi ilk dogduklari zaman dunyaya adapte olurlarken anne konusuna ihtiyac duyuyorlar, sicaklik ariyorlar. O yuzden kucakta uyumak istiyorlar. Kucak harici uyumuyorsa sorun genellikle bu onun disinda gazi olabilir mi? Bazen cikarsaniz da o gaz bitmiyor cunku🥲☺️