Merhaba 2 aylık bebeğim var. Karnı tok,altı temiz,gazı arada oluyor sadece,burnu tıkalı degil temizliyorum ama uyumuyor gecede gündüzde uyumuyor. 2 gündür devam ediyor bu sebebi ne olabilir? Bir rahatsızlığı var da ben mi anlamıyorum acaba ? Arada aglıyor sadece kucagımda olmak istiyor ona birsey demiyorum iyi olsun yeter ki 24 saat kucağımdan indirmemeye razıyım. Sizce neden uyumuyor olabilir? Tecrübeli anneler yardım eder misiniz ?