mihrosum Kızım 18 aylık bugun 3.doz bexero vurulduk. Hıc halı yok bu cok onemlı dııl tabi ama suan atesi 39. 5 cc surup verdım uyuyor.sızde durumlar nasıldı duser diye tahmin ediyorum dıger 2 dozdada aynısını yasadık cunku ama yinede merak edıyorum
Vanilya mihrosum 2. Dozunda yaşamıştık aynısını. Üçüncüde yaşamadık. 39,5 çok olmuş bize en fazla 38,5 olur demişti canım. Doktorla konuşsan mı bi. Birde sık sık ölç bakalım
Vanilya mihrosum Üstünü incelt canım mutlaka birde ek gıdaya başladınız mı bilmiyorum ama yoğurt yedirsen de iyi olur iki üç kaşık ayına yaşına uygunsa tabi. Su içir bol bol. Kıvrımları ılık bezle sil canım.
mihrosum Vanilya kuzum 39 oldu. 5 cc surup verdım. Valla surubu sımdı verdım hemen etki etmez bir yarım saat 1 saat sonra tekrar olceyım. Cam kapı heryerı actım ustude acık. Bakalım
mihrosum Vanilya canım yarın yedirım normalde yogurdu sevmez yarın deneyım ben. Ama ne zaman bexero yaptrsak hep ates yapıyor ya neysekı bitti cok sukur.
mihrosum Vanilya agrıyor kuzum 18 aylık topallıyor gıbı egılemıyor zaten cocuk kafasını kaldıramıyorkı baygındı valla bende uyuttum zaten gozu zor acık tutuyordu. Surubuda verdım ınsallah duser
Vanilya mihrosum Aynen neyse ki bitmiş. Bende korkuyordum atlattık. Doktor hangi ateş düşürcüyü verdi canım? Şu an nasıl?
Vanilya mihrosum İnşallah düşer canım. Yarın da devam eder büyük ihtimal bu hali. Ama geçer. Ateşine mutlaka bak hep. Korkuyorum şu ateşten Ya elim ayağım titriyor
mihrosum Vanilya kuzum dun yatarken 5 cc verdim sonra dustu. Bugun oglende verdim ama gun ıcınde genel durumu iyi olmasına ragmenncocık sıcak valla.
Vanilya mihrosum Ateşi düştü mü canım peki? Sen bugün de takipte ol nolur nolmaz. Neyse ki bitti. Çok sıcaklar bastırmadan da bitmesi iyi oldu.