ilknur06 Sevgili anneler ben toptankozmetik sayfasını yeni keşfettim fiyatlarına baktım çok da makul ancak ne derece güvenilir bilemedim. Aranızda alışveriş yapan, ürünler sorunsuz ve orijinal mi geldi?
AnneBebek1 ilknur06 Bende görüyorum hep ama güvenip sipariş veremedim. Umarım alışveriş eden olmuştur bende burada bekleyeyim.
turansmom ilknur06 Orjinal değil canım, birebir aynı ama yan sanayi. Ben almıştım gayet güzel geldiler hala kullanırım, benim herkesin aksine orjinal ürune alerjim var suratım pul pul dökülüyor vücut fakirlikten yana dhdmsjsmjs AnneBebek1
Hilokiiii ilknur06 2 sene önce bir sayfadan aldım ürünler gayet kaliteliydi çakmaları olmasına rağmen güvenlik açısından ürünleri seçtikten sonra görsel isteyin genelde atıyorlar dolandırıcı olmayanlar parfümleri de güzeldi sadece fondöten almadım diğer bütün ürünlerden denedim gayette memnundum yine alacağım 😀😊🌻
AnneBebek1 turansmom hahaha 😂😂 bunlar hep fakirlikten al benden de o kadar uygun olmadikça alıp kullanmıyorum😂
ilknur06 turansmom anladım bebek bezi için sorun olabilir ben bebek bezi için düşünmüştüm. Başka ürünlere Bi şans verebilirim o zaman. Çok teşekkür ederim 🌺
turansmom AnneBebek1 Valla oranınkiler çok ucuz ve gayet kaliteli. Hatta bir rimelleri var akmıyor bile😀
ilknur06 turansmom hayr Bi toptankozmetik diye sayfa var ayrı hatta uygulaması var indirirseniz inceleyin herşey çok uygun
turansmom ilknur06 Canım o zaman bilmiyorum ben direk instagram kozmetik sayfasindan bahsettkm. Dedigin yere baktım onlar orjinal gibi duruyor