16 aylık bebegim var ve iştahı kesik biraz herseyi yemiyor ekmeği ise çok seviyor sadece ekmekle günü bitiyoruz siz nasıl bebeğinizin iştahını açtınız süt emmiyor çünkü hamileyim süt emerken iştahı baya acıktı ama doktorum karnımdaki bebek için kesmemi söyledi en sonunda kafayı yiyecem ne versem eline fırlatıp atıyor sizin evlatlarınızda böyle mi aç olduğu için bağırıp çağırıyor yemekler yapıyorum hepsi kalıyor hangi doktora götürmem lazım çocuk doktoru bakıyor mu ? 🙄