madambovary Nfs12 evet doğru cam kenarı veriyorlar, bebek sizin kucağınıza oturacak ayrı bir koltuk vermiyorlar
Balli_pastamm Nfs12 Bizde gittik 15 aylikken ikizlerimle,biri esimle ön koltukta cam kenarindaydi,digeri benimle arka koltukta cam kenarindaydi. Denk mi geldi, tesadüf mü oldu bilemiyorum