Meryemsati60 gümüş kapaklar hayatımı kurtarmıştı, 2 hafta bpyunca çooook çok ağrıdı, çok ağlamıştım ama gümüş kapak sayesinde düzeldi :) sabredin, inanın geçiyor♥️ hastanede bir çok gördüğüm kadın sırf ağrılardan dolayı ( hep böyle devam etceğini sandıkları için ) emzireyi bıraktıklarını sonrada çok pişman olduğunu söylediler. Kısacası sabredin, göğüsleriniz bu duruma alışıcak, iyileşicek🙏🏼