Sdanur benim oğlum da 2.5 Aylık henüz dolu dolu vakit geçirmek için çok erken bence 1 saat uyanık kaldığı zaman hemen uykuları geliyor huysuzlanıyorlar ağlıyorlar ben keyifli olduğu uyanık zamanlarında oyun halısına koyuyorum konuşuyorum tepki vermeye başladı kucağımda gezdiriyorum odaları camdan bakıyoruz 😀😀 felan derken ya acıkıyor ya altına yapıyor yada uykusu geliyor yatıyor gün böyle bitiyor pek bi aktivite yapamıyoruz henüz 😀