Reyhan0066 Kizlar 3 aylik bebegim 4 gundur falan boyle hani üşütme girer de bi irkilme olur ya şeytan yokladi da deriz hani oyle bi irkilme oluyo netten baktim bazilari yazmış erkek bebekler çişini yaparken olur diye bazilari yazmis epilepsi belirtisi diye boyle bi surum yasayan varmı?
Kubra34 Reyhan0066 alakası yok mora refleksi oluyor bebeklerde kendini boşlukta gibi hissediyor ilerleyen aylarda düzeliyor
Reyhan0066 Kubra34 canim mora refleksi bebegin herhangi bir sese bir seye tepki olarak yaptigi bisey ama bu oyle degil durup dururken birden bi irkilme oluyo 1 2 saniye suruyo sanki usutme falan girmis gibi