Birkelebekannesii Kızlar bebeğim 1 ay sonra 1 yaşına girecek şuan mama kullanıyoruz ben 1 yaşından sonra inek sütü vermek istiyorum aranızda mamayı kesip süte devam edeniniz var mı nasıl kullanıyorsunuz günde kaç defa içiyor bebeğiniz?
Cheddar Birkelebekannesii önce bebeğinizin kan değerlerine baktırın sonra doktor uygun görürse mamayı kesmelisiniz
Gocicim Birkelebekannesii bana sadece bicay bardagi kadar verebilirsin dedi bende ogluma denettim sevmedi bi kac kez daha denicem bakalim severse ama gunluk tatli yapiorum sutle yapiorum ayrica gunluk yogurt veriorum yatarken de mama mamayi birakmioruz die biliorum ben
Helenyaz Birkelebekannesii benim kızımda bir yaş 15 günlük bugün sordum dr a günlük süt verin dedi elimdeki devam maması bitince öyle devam edecem tabi geçen haftlarda ufak ufak denedim alerji olacakmı diye
Bendeanneoldum Birkelebekannesii oğlum 2 yaşına girecek hala inek sütü vermedim 1 yaş üstü kullanılan devam sutlerinden kullanıyorum
Birkelebekannesii Bendeanneoldum ne zamandır kullanıyorsunuz eğer 1 yaşında başladıysanız günde kaç kere verdiniz ?
Bendeanneoldum Birkelebekannesii meme+mama şeklinde gidiyodu 1 yaşına kadar 1 yaşında aşıyla beraber kontrolu yapıldı mamayi bıraktık devam sutlerine başladık günde 2 defa veriyorum öğlen uykusuna geçerken ve gece uykusuna gecerken veriyorum bazen gece uyandığında da içip uyuyor
Mom0363 1 yaşından sonra mamayı kesip, inek sütüne başladım. İçine bir şey eklemeden, hafif ısıtıp veriyorum… Akrabamızın inekleri var. Ordan aldığım sütü kullanıyorum.. Yoğurdunu ve yağını da o sütle yapıyorum.. 🙂