6ke Doğduğundan beri nestle beba pre mamasini kullandım. Bu 1 haftadır istekli içmiyor 150 180 bitiren cocuk simdi 90 ı zorla içiyor sizce nedendir ?
Minneee 6ke Bizim de o ay emme isteği azalmıştı. Kilo alımı dördüncü ayda beşinci ayından daha az olmuştu. Büyüme atağından dolayı olabilir.
PrensinAnnesi2021 6ke şükredin inanın ki bizimki 30cc içiyor 4. Ay atagindayiz ne emiyor ne mama yiyor 😔
cicekannesiii 6ke bu 4.ay atagi yuzunden kizim hastanelik oldu asla almiyordu agzina uykuda vereyim diyordum onu bile istemiyordu agliyordum sinirden 2 gun once yetersiz beslenmeden sivi kaybetmis serum verdiler o derece ve halada oyle bide ustune usutmus ilaclar kullaniyoruz kafayi yicem
Minneee 6ke 4. ay atağı evlerden ırak çok uzun sürüyor. Bizim 2-3 hafta sürdü. Doktorumuz daha sık teklif et azar azar içsin ama daha sık içsin demişti. Sizde öyle yapabilirsiniz üç saatte bir yerine 1,5-2 saatte bir teklif edin