Birprensesannesi27 bizimki de 20 günlük pek sevmiyor emzik işini, aynısı göğsümde hep sütüm de az gelmeyince başlıyor ağlamaya ,chicho aldım ama öyle cuk cuk emmedi atıyor genelde Philips aldık biz de 2 gündür daha iyi sevdi öneririm ben bebeklerin %98 kabul ediyormuş