Kızlar 11 günlük bebeğim gazını çıkartmaya çalışıyorum çıkartmıyo daha sonra hıçkırık tutuyo ve alttan gaz çıkartıyo uyku esnasında hıçkırık tutunca uyanıyo sonrada uyumuyo uykusuna geçişte hep ağlıyo sürekli uyanıyo neden olabilir acaba yardımcı olurmusunuz acaba gazdan mı yapıyo