Hipp başladık doğduğunda hastanede çünkü sütüm gelmemişti,bi süre sonra kabız yaptı çok,Aptamil e geçtim kabızlık olmadı ama çok köpürdüğünden dolayı sanırım gaz yaptı çoğu zaman.2 aydır Beba supreme veriyorum, sindirimi kolay diye ve gerçekten de öyle gaz problemi çok çok nadir yaşıyoruz.6. Aya geçince normal Beba devam edicem çünkü supreme fiyatı normal Beba ya göre biraz daha fazla