Aydenizerdogmus Kızlar arada acil bişe olduğunda kaynatmadan 40 derece biberon kısmında suyu ısıtıp yapıyorum mamayı bişe olur mu
2bebelianne__ Aydenizerdogmus benim termosta sıcak suyum oluyor her zaman günlük tazeliyorum mama yapacağım zaman cezveye hazır su ve termostan sıcak suyu koyup ayarlıyorum
DaisyMom Aydenizerdogmus ben her zaman gunluk bir kavanoz suyu kaynatip ilimaya birakiyorum.Kullanacagim zaman cok kisa saniyede kayniyor hemen.Kaynatmadan vermek cok saglikli degil bana gore.
Deletedmom27337 Aydenizerdogmus ben küçük kahve makinelerinden aldım pilastik olanlardan 2 biberonluk falan su koyuyorum sürekli içinde hazır suyum oluyor tavsiye ederim
Hanimm Normal içme suyunu cezvede kaynatıp soğumaya bırakıyorum. İçeceği zaman hafif ısıtıp öyle mama yapıyorum. Suyu fazla bekletmiyorum.
89Kbr İçme suyu kullanıyorsanız mama derecesi ayarında ısıtıp verebilirsiniz. çeşme suyunu da mutlak kaynatmak gerekir ki mümkün olduğunca içme suyuyla yapmak daha sağlıklı bence zira Çeşme suyu fena kireçli(İstanbul.)