Anneyim07 😌 bi sorunları olduğunu sanmam ama adı üstünde bebek. Bırakın ev dağılsın. Bende bi ara çok stres yaptım, eşim 12 saatten fazla çalışıyor işte ve bana evde yardımcı olmaya çalıştığı halde ona yüklendim. Sonuç kendimizi üzdüğümüzla kalıyoruz. Sonra çocuğum sanırım sütten etkilendi daha çok huysuzlaştı. Şimdi istediği kadar uyanık kalsın kızım, o uyuyana kadar onun yanındayım. Sonra yetiştiği kadar iş yapıyorum. Çünkü yapsam da yapmasam da ev aynı. Çoğu zaman yemek yapamıyorum kahvaltı şeklinde geçiştiriyoruz eşimle. Noldu yaşıyoruz ama. Öenmli olan stresi ve yorgunluğu çocuğunuza yansıtmamanız. Ve ona önem verdiğinizi gösterebilmeniz. Yoksa herkes çok yoruluyor emin olun. Ki ben aynı zamanda çalışıyorum; beynimde yoruluyor, vücudumun yanısıra. Hayat zor, ama iyiki varlar. Şükredip isyan etmemek lazım. Sakin ol bebeğim sakin ol deyim sürekli. Derin derin de meditasyon yapıp nefes alın inanılmaz işe yarıyor 😁