Nisanannesi1 Lohusayım diye kazak çorap giyiyorum artım dayanamıcam ince aslıkı gecelikler giymek istiyorum kısa bebeğe gaz olur mu diye korkuyorum yardım lütfen yazın doğum yapanlar özellikle
Baybymucize Nisanannesi1 ben kışın bile kısa giyindim çorap bile yoktu üşütme yeter bebeğe gaz yediklerin yapar ama ben gazsız bebek görmedin
bozobeydrk Nisanannesi1 aslında sütün üşür derler ondan kalın giydirme merakı☺️ Ama bence çorap giydikten ve terleyip öyle durmadıktan sonra bişey olmaz☺️
Sinemmmmm Nisanannesi1 canim ben usumedigim sekilde giyinmistim ayaginiza corap giyin kendinizi usutmeyin yeter ay su gaz yapar bu gaz yapar diye de kaçınma bence cok sukur hic gaz sorunu yasamadim sadece kuru fasulye yemedim o kadar herseyi yiyip ictim cok sukur bi sorunda yasamadim ❤
Wanderlust Nisanannesi1 martta dogum yaptim hastanede dahil hep kisa kollu vs giydim siz bu havada kazakla nasil dayaniyorsunuz yazik etmeyin kendinize sadece ayaginizi usutmeyin yeter, 30 derecede zaten usutmezsiniz merak etmeyin
leynanin_pembemantosuu Nisanannesi1 üşütürsen olur tabiki ama sıcakta üşütmezsinki canım giyin bişey olmaz