Kaanaras Kulak çubuğunu zeytinyağına batırıp hafiften totosunu uyarıyosunuz. Fitil koyar gibi düşünün tabi ki fitil gibi ileri itmiyosunuz. Ben de burda okudum bi kerelik denedim .yalnız Bebek alışkanlık haline getiriyomuş kendi kendine yapmasını engelliyormuş sürekli yapmak. O yüzden tavsiye edilen bi şey değil pek ben de size tavsiye etmiyorum yanlış anlaşılmasın. Herkesin kendi tercihi