Vajinal doğum yapmak isteyebilirim.
Vajinal doğum yapmak istemeyebilirim.
Sezaryeni tercih edebilirim.
Sezaryeni tercih etmeyebilirim.
Sezaryene mecbur kalabilirim.
Vajinal doğuma mecbur kalabilirim.
Hiçbiri beni daha çok anne yapmaz.
Hiçbiri beni daha eksik yapmaz.
Eksiklik beyinlerimizde, yanlışlık bakış açımızdadır. Değişmesi gereken o bakış açısıdır.
Ayan beyan söylenmese de satır aralarında birini tü kaka görmeleri hissedebiliyoruz. Bu sığlıktan kurtulmadıkça, “saygı” göstermeyi (sözde değil ama özde) öğrenmedikçe, kadın kadına bunu yaptıkça toplumun diğer tüm kesimlerince de değer ve kabul görmemiz zor.
Yalnız benim değil birçok kişinin postlardaki o alttan alta kondurmalarını hissettiğine eminim. Dayanamadım. Bu yaptığınız hadsizlikten başka bir şey değil kusura bakmayın.