Cansutekbas Kızlar capaklanmadan dolayı doktorumuz fusix merhem verdi kızıma 1 bucuk aylık. Sürdüm ama kızım gözünü açamıyor 1 saat oldu elimle acmaya calıştım sanki uhu ile yapıştırılmış açılmıyor 😭 doktor yanlış ilaç vermiş olabilir mi ya
kubraege Cansutekbas yanlış ilaç vermemistir ama iyileşene kadar gözün içinden iltihap akacak ve gözü kapanacak,sık sık pamuklu bezle ılık suya batirip gözünü nazikçe temizleyin
Ezgicetiinn Cansutekbas yanlış ilaç vereceğini düşünmüyorum. Sabahtan demlenmiş çay varsa suyuya silebilirsin anne sütüyle silebilirsin. Makyaj pamuğu ile silebilirsin ben şahsen öyle yapıyorum 😊 geçmiş olsun tatlım 🙏
Tuba Cansutekbas benim oglumdada 3 haftalikken basladiydi. göz damlasi verdi doktor ve kaynatilmis ilinmis su ile temizliyorum distan ice dogru. göz kanalinda tinaklik var dedi oraya da masaj yapiyorum. suan 2 aylik hala capaklanma oluyor ama eskisi kadar degil.
Poyrazsnem Cansutekbas geçmiş olsun eczanede çalışıyorum yanlış ilaç değil antibiyotikli göz kremi vermiş ☺️
Abarca Ilık su ile silebilirsiniz. Sağlık ocağı da doktor da öyle demişti. Oğlumun da yenidoğduğu zaman vardı. Damla vermişti. Merhemden memnun değilseniz damla isteyin.
Poyrazsnem Cansutekbas kullanılabilir yani bi sakıncası yok ☺️ Sütünü sağıp pamuğa onunla silebilirsin yada çaylada silebilirsin
Uygar Cansutekbas kendiniz kuru kuru açmaya çalışmayın, arkadaşın da dediği gibi kaynatılmış ılımış su ile silin. Benim oğlum da öyle olmuştu bizim de göz yaşı kanalımız tıkalı ben sürekli siliyorum
Zeynepreyyan Cansutekbas sütle yapış yapış olur cay demiyle şöyle Bi sil annem bize hep öyle yaptı bende kızıma öyle yapıyorum
Arsdfn Benim kızımdada cok olmustu ılık suyla temizleyin kendi sütünüzle silin sonra tekrar ılık su sürün cok faydası olmustu iki günde gecti ama her çocuğun bünyesi aynı olmuyor belki enfeksiyon falandır isterseniz önce tekrar doktora görünün gecmiş olsun 🌸
Dk16 Cansutekbas yumuşak bir tülbentle ılık suyla silin ve her gözü tek hamleyle silmeye çalışın ve kullandığınız bölgeyi tekrar kullanmayın Her göze ayrı bölgeyi kullanın Şahsen ben tülbentle siliyorum