Mevacanimkizim Hanımlar kızım 1 hafta sonra 8 aylık olucak sizler güneş kremi kullaniyormusunuz kullanıyorsanız ne önerirsiniz ?
Medusafer Mevacanimkizim evet hergun mutlaka kullaniyoruz şimdilik mustela kullaniyoruz ama bir tane de sprey şeklinde almak istiyorum
menekseyagmr Mevacanimkizim 6aydan sonra kullanılabilirmiş. Mustela aldım kendime de kullanıyorum dokusu emilimi ve içeriğinin temizliği yönünden güzel bir ürün tavsiye edebilirim. Trukid de güzel ama fiyatı bir tık pahalı
ozge_gokce Mevacanimkizim kızım 15 aylık öncesinde mustela ve trukid kullandık ama şimdi minoris aldım aslında siveno yeni çıkardı indirimdeydi tükendiği için minoris almak durumunda kaldım fakat içeriği temiz güvenilir hemde daha uygun tavsiye ederim nemlendirici kremle birlikte geliyor