bukaga merhaba benim bebeğiminde arada çökmüş gibi oluyor ben doktora sordum doktorda arada çöker arada şiş gibi olur hatta atar bile dedi arada normal olur dedi endişelenmeyin dedi.
Bu arada su kaybından dolayı olması için sürekli çökük halde kalması ve baya gözle görülür halde olması gerekiyor diye biliyorum.