Merhaba kızlar, 1 ay 4 günlük bebeğim var, gündüz bir şeyi yok geceleri sürekli huzursuz sanırım karnı ağrıyor, gazı var, bizde acı elma yağı aldık ayaklarının altına masaj yaptık gece bir ara uyudu sonra yine uyandı huzursuz… bebeğin başka bir yerine süren var mı acaba, gece rahat uyuması için başka önerileriniz…bir de gaz için başka alternatifleriniz…☺️ Şimdiden çok teşekkürler 🌺