Mico Kizlar bebegim 7 aylik dis cikariyoruz.hic birsey yemiyor ne mama nede hazirladigim öğünlerini.Yasayanlar var mi ne kadar suruyor ne yapcagimi sasirdim artik.Sizler neler yaptiniz
uykusuzMoMm Mico şu anki çıldırmışlık seviyeni balsıktan anladım bacım 😅😅 o dişi deme gıtsn hep aglaması mı dersn yememesimi sureklı kucakda gezmek ıstemesımı gece sabaha uyumadıgı mı bızde tam 7 aylıkken basladık 9 aylık ucundan biraz cıktı şükür ama yınede rahatlamadı eskısı gıbı degıl şükür yınede huysuzluk iştahsızlık devam edıyor 😔
eceunverkanra Mico Ah bu diş 🙄 Allah yarcimciniz olsun benim oglum da 7aylik 2dis cikardik nasil cikardik valla cok zordu😞 İstahsizlik konusunda bir bilgim yok ama tetagil iyi geliyor dogal icerikli bir granul onu tavsiye ederim☺️ belki rahatlar da istahi biraz da olsun duzelir
Mico uykusuzMoMm yaaa sorrmaa suan hala elimdd kasik belki keyfi gelir diye basindayim..bizim alttaki bir disimiz cikti yanindaki yarilmis gelmesini bekliyorum.Bu donemde beni en cok yoran yememesi.Yani sastim artik doktorumuzla konusuyorum ögünunu yemiyorsa diger ogune kadar vermiceksin zorlamicaksin diyor.Bu sefer ben dayanamiuorum sanki ac ac duruyor gibi geliyor
uykusuzMoMm Mico bende hep mama verirdim cnmm yemezdi mama içerdi ona sevinirdim içti diye 😬 ama 1 ay hıc yemedı yedıysede 2 kasık zorla tabak elımde sinirden aglardım inşallah bu gunlerde geçer hayırlısı ile 💕
Mico eceunverkanra doktorumuzun verdigi dentinox dis jelimiz var ama hic bisey fayda etmiyor tek sıkintimiz yememek
Mico uykusuzMoMm sabah kalktigimizda kahvaltisini duzgun yapiyor ve ogledenn sonra corbasini guzel iciyor baska yok kesinlikle agzini kapatiyor ve asla acmiyor kafasini cevieiyor gercekten bende artik sinirden agliyorum engel olamiyorum
eceunverkanra Mico İstahsizligi dis doneminde mi basladi peki? Bazi cocuklar dis donemi istahsiz oluyorlar dis patladiktan sonrw geciyor diye biliyorum insallah cabuk cikarir ve cabucak istahi toparlar, deneyimli anneler tavsiye verecektir🌸
Mico eceunverkanra evet 1 hafta oncsine kadar yiyen bir bebekti.ikinci damak yarildigindan beri istahsizlik cekiyoruz.bir an once cikmasini diliyorum.Cok zor durum gercekten