Nisanannesi1 Evin içi 33 derece ben sırılsıklam terliyorum bebekte öyle. Evde tek bir camı açıyoruz sadece oda hava girsin diye. 2 camı açıp estirmiyoruz doktor demişti. Ama nasıl giydireceğimi şaşırdım tulum giydiriyorum ince Yinede sırılsıklam bebek
Karaninannesi33 Nisanannesi1 benim 3 aylık ben kolsuz çıtçıtlı hadi giydiriyorum sadece heryeri çıplak hasta da olmadı 1 haftadır öyle
Momndssd Nisanannesi1 canım senden bir kat fazla giydirmelisin demişti ebe bana bebekler terlerse eğer vücudunda sıvı kaybı daha çok olacağı için kilo alımını bile etkilermiş. Benim bebeğim 3 aylık olmak üzere atlet ve kısa kollu giydiriyorum eğer evin içi 33 derece ise sende kısa kollu ve altı tek kat üstü atlet ve body şeklinde giydirebilirsin. Sıcaktan bunalıyor yavrucuklar sırtına baktın mı hiç ben farketmemişim bebeğimin sırtında sıcaktan bi şeyler de çıkmıştı
zeynepzeze Zıbın giydirin sadece, olmazsa mini şortlardan yavrum ya uykusunu bile etkiler 33 derece çok fazla
Minikkusuumm Nisanannesi1 benim ev 25 derece geçen gün şortu tam giydirdim ama çocuk 3 gün gaz sancısı çekti temmuz çıkana kadarda giydirmeyi dusunmuyorum
Nohutannesi Nisanannesi1 sadece zıbın giydirin ayaklarına da çorap yeterli olur. Ama hiç sağlıklı bir derece değil mümkünse klimanız varsa uygun şekilde temizliğini yaptırıp klimalık diye bir aparat var onu takın direk vurmuyor hem böylelikle
monalissa Nisanannesi1 bizimde ev 29 derece, kısa kollu atlet üzeri badi giydiriyorum, altına da don☺️ Ayaklarını üşütmüyorum ama, çorap üzeri patik giydiriyorum
anayimbenana93 Nisanannesi1 33 inanılmaz fazla . Ben doğum yaptığımda kaldığım oda 25 dereceydi çocuk doktoru kontrole geldiğinde odanın çok sıcak olduğunu söyledi ve derecesini düşürdü üstelik Mart ayında . 25i bulmasın bebeğin bulunduğu ortam dedi. 33 sauna ayarında bi derece yanlış mı yazdınız acaba çok şaşırdım . Evi soğutun bi şekilde ortamın nem ayarınada dikkat edin 33 derece beraberinde hastalık getirmesin 🙏🏻