zeynepduha Doktor ne diyo ya saçmalık gerçekten hem emsin hem sağ sağdıklrını dolaba at ne kadar çok boşaltırsan o kadar süt gelir mantık bu canım.Ben sağdım dolaba attım çalışmaya başladım 9 aylık olana kadar hiç mama yemedi düşün daha da yeterdi sağıp döktüm dolabımda yer yok diye pişmanım sakın çok var diye bir damlasını dökme bebekken az içiyor yA 6 7 aylık olduktan sonra öyle çok içiyor ki ek gıdaya güvenme yese de süt istiyo benim ki ne yerse yesin o sütü içmeden uyumuyo illa ki içecek bidaha çocuğum olursa damla bile dökmem Allah ın izniyle 🤲🏻 İlk başta nasılsa çok var diye döktüm pişmanım sonra 😔