Doga_sever bebek hemşiresi yada yenidoğan hemşiresi diye farklı bir statü var yanılmıyorsam. Onların eğitimini de alıyorlar. Yetişkin gibi muamele edilemiyor bir döneme kadar. Doktorlar veya hemşireler riske girmiyorlar sağlık ocağında. Böyle bir durumda ben de onlara güvenmiyorum.