Ezgibebek Refakat izni diye bişey varmış hangi hastalıkları kapsıyor bu izin bilgisi olan var mı? Evden çalışma şuan için devam ama 1 hazirandan sonra kalkarsa işe gitmem gerekicek bebeğim daha 2 aylık..
Dmt-01 Ezgibebek memursan bebeğiniz iki yaşına girene kadar ücretsiz izin kullanabiliyorsunuz ben ücretsiz izindeyim şuan
mermik Ezgibebek benim kizim hastanede yatarken aldim refakat iznini. Hastalığa dair epikriz raporu ve refakatçi olduğunuza dair belge istiyorlar