Geçmiş ve hayırlı olsun, 2 ay 28 günlükken yaptırdık bizde, bir numara büyük bez kullanmaktan başka ekstra hiçbirşey yapmadık, doktor krem falanda vermedi, çişi iyileştirir dedi. İlk gün çiş yaparken sızlandı, calpol verdim, sonrasında kendiliğinden iyi oldu.