ikizlerinannesi2985 Asyayse sizin içinize muhakkak birşey doğuyordur☺️ Ben mesela doktora gittiğimizde cinsiyetini öğreneceğimiz zaman eşime, boşuna sorma biri kız biri erkek ben biliyorum demiştim. Cidden de öyle oldu☺️Anneler hissediyor bence☺️
birkediannesi Asyayse Allahım sağlıkla kucağına almayı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Biri kız biri erkek diye geçti aklımdan 🤎
Asyayse birkediannesi allah razı plsun insallqh tahmin ettiğiniz gibi benim dileğimle bu yönde rabbkm saglik versin evlatlarımıza 🥰❤
Asyayse Gulsen4224 merhaba Gülşen hanim yaa bir bakabilir misiniz cinsiyeti nedir veb hic anlamıyorum sjz benzetiyorsunuz sanirim. [url=https://www.hizliresim.com/dxs5gf3][img]https://i.hizliresim.com/dxs5gf3.jpeg[/img][/url]
Asyayse Gulsen4224 🤣🤣🤣 yaa doktor 13. haftada yüzde yüz birisi kiz digeride yüzde 80 kiz demisti suan 16+4 ile gittim biri yüzde yüz kiz biri yüzde yüz erkek dedi. hocam kordonla karışmıyor dimi artık alışveriş yaoacam dedim🤣🤣 o da yap kocaman pipi var burda erkek bu dedi tabi ben pipi falan görmediğim için size sormak istedim o şey pipi mi 🤣🤣🤣🤣
Gulsen4224 Asyayse evet pipisi cnm bi an kordon Mu diye düşündüm hatta baya inceledim ama pipisi 🦋ne güzel bir kız bir erkek mi şimdi
Asyayse Dilos01 merhaba mesaj at demiştiniz bugun iki cinsiyette kesinleşti biri kız biri erkek dedi doktorumuz hayirlisiyla 🥰🥰❤
Dilos01 Asyayse ay hadi gözün Aydın cnm ne güzel çok güzel denk gelmiş 😍sağlıcakla kucağına al cnm evlatlarını tesekur ederim mesaj attığın icin ayrıca
Asyayse Gulsen4224 evet yaaa cok istiyordum bir kız bir erkek diye cok sukur allaha ❤❤ size de çok teşekkür ederim her zaman ilgilendiniz🥰
Gulsen4224 Asyayse rica ederim tatlım ne demek sağlıcakla gelsinler inşallah 🥰🙈🤲🏻Gönlüne göre nasip etmiş mevlam🤲🏻🌸
Kahveliseker Asyayse cok sevindim ne guzel ikisinden de vermis allah ☺️ saglikla kucaginiza alin gule güle büyütün insallah🌺