Alvin0 canım ılk gunlerde ben labne yapıyordum 1 tatlı kasıgı kadar sonra lora döndüm. Birde kendim yapıyordum. Sonra bı peynırcıde bebeklere özel lor yaptıklarını grdüm adam da tanıdıgımız artık ordan alıyorum. 7 bucuk aylıgız yumurtayı da haslıyorum sonrasında sarısını yogurtla karısıtırıp verıyorum uyumadan once bayılıyor tadınaa oyle deneyebılırsın