alerjikbebek bizde öyleyiz önce diş çıkıyo diye mızmızlığı başladı sonrasında dişi çıkmasına rağmen aynı mızmızlık devam etti 😅 bizde işin garip tarafı gündüz uykuları eskisine göre daha iyi geceleri çok kötü. Uyumadığı zamanlarda da hiçbir şey yapmak istemiyor. Eskiden en kötü kucakta sakinleşirdi şimdi kucakta durmayıda istemiyor. Tek çareyi dışarı çıkarmakta buldum oda tüm gün dışarıda kalamıyorum maalesef 😅