Oğlum 15 aylık son bir haftadı gözaltları mor pembemsi duruyor bugün de şişlik var doktoruna götürdüm alerji falan olmasn dedm ne bir kan testi bişi yaptı normaldir deyip eve gönderdi ama içim hiç rahat değil sizce normal mi gözaltı şişliği ve morluk başka neyden olabilir?