CaglaCeylin Yok hayır tam tersi, eşim en büyük destekçim dört sene oldu evleneli bugüne kadar asla bana sesini yükseltmişliği bile yok dört senedir asla küs kalmadık tartışsak bile gelir gönlümü alır, mükemmel bi baba oğlumuzu yorgun da olsa gezdirir bir gün tatili var onda bile ben uyuyayım diye çocukla kendi kalkar ben yatarım çok şükür hiç bi sorun yok evin temizligine bile yardım eder, amma velakin benim sabır tükendi. Oğlum doğdu sürekli sabrettim ağlamasına huysuzluguna sonra bı yerde pes ettim birdaha arkasını toplayamadım huysuz çocuğum var diyenlere hep gülüp geçtim zorun da zoru bı bebeğim vardı şuan bile bı yere gidemiyoruz herkese ağlıyor sosyal hayatım kalmadı üzerine pandemi de eklenince sanırım evde bunalım sürekli çocuk ağlaması, düşünsenize biri sizden sürekli ağlayarak birşey istiyor her dakika.. abartısız her dakika. Bu nokta da sabrım tükendi evet daha çok küçük ama laftan anlayabiliyor suyu bile ağlayarak istiyor kalktığımı gördüğü halde ağlıyor bilmiyorum içim çok dolu çok zorlanıyorum öfkemi asla kontrol edemiyorum