anneCANan kapağını takip etmiyoruz, ayda bir düzenli değiştiriyorum. Bebeğimle birlikte 3 kişiyiz, aşırı kullanmadığımız halde dikkat ediyoruz :) beğenmeyenlerin aslında pet şişe ya da damacanaların ne kadar sağlıklı olduğunu konuşması gerek, kaç aydır o plastiğe maruz kaldığını vs.