Selam kızlar Trendyol da dolap uygulamasından bir kaç bişey alacağım ama ne yorum yapabiliyorum ne alabiliyor um nasıl oluyor kargo işi satan kişiyle nasıl irtibata geçeceğim eğer istediğim gelmezse iade nasıl oluyor bilenler yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkür ederim