Lilaece Dün pusetin demirine 2 aylik bebeimi koyarken yanlışlıkla bingildagi demire çarptı hemen acile göturdum tomografi çektiler isley yok dediler delirdim cildiricaktim yavrum benim yuzumden bişey olucaktı ama bakıyorum o üst kısıma bıngıldak çökük yuvarlak şekilde sizin bebeklerin kafalarda oylemi yoksa benim darbemden dolayımı çökük duruyo lütfen cvp
Yusufummm Gecmiss olsunn korkmaa canim bizimde oyleydii cokuktu yukarlak o bingildagi kapandikca o cokuklukte gidio doktorada goturmussun korkma ama izlemlee eger baska bsy hissedersen baska bi doktora daha gotur
Lilaece Yusufummm tomografi genelde beyin kanaması riski için çekiyorlar ama ben elledikce orda kemik yok gibi bu zamana kadarda hiç elimle yoklamamistim yuvarlak cokuk yumusacik seninkidemi öyle bu hafta kontrolu var bugün doktoruna goturcektim izinliymis
Lilaece Rabbim kandil gecesi korudu lanet olsun nasi yaptım anlamadım uykusuzlukdan elim ayağıma dolaniyo