Yok benim canım acımıyor emzirirken ilk gün elim değdikçe acıyordu bugün hiç acımıyor ama böcek ısırığı gibi kabartılı ve ve o kabartı etrafı kızarık Başka bişeyle alakası var mıdır kötü bişey gibi
@Miniminianne Sizinki tam olarak nasıl bişey di Bide benim üst taraflarda uca doğru değil