nazlizci ben çok karşıydım vermeyeceğim dedim dedim geçen artık o kadar sıkıştı ki çocuk hiçbir şey fayda etmedi verdim pişman değilim cidden güzel gaz çıkartıyor, ben 0.5 ml sabah akşam veriyorum bebeğim o kadar zamandan beri ilk defa rahat uyudu gece. 50 günlük bebeğim bu arada