zeynepduha Çok şükür daha iyi kavrıyor bebeğim memeyi ilk günlerdeki kadar canım yanmıyor ama sol mememdeki yara geçmiyor zamanla geçer mi yoksa hep böyle mi kalır 😁
Deletedmom27337 zeynepduha bn ilk lansinoh krem sürüp gümüş kapakla kapattım 3-4 güne düzeldi bir daha da yara olmadı şükür
Patilimom zeynepduha yarayı iyileştirmek için uğraşmanızda fayda var yoksa allah korusun yaradan enfeksiyon kapıp mastit yapabiliyor. Lansinoh krem ya da bepanten plus önermişti doktorum eğer yaparsanız mutlaka emzirmeden önce güzelce silin 🙏🏻😊
zeynepduha iki_prens_annesi ah bugün eşime söyledim aynı şeyi dişleri çıkınca ne yapıcam 😁 şimdiden damağıyla sıkıştırıyor yavrum 😂
iki_prens_annesi zeynepduha memeyi birakana kadar canimizi yakacklr malisef suan onler ve arka disleri var isiriyo bazen agzinda kaymasin diye isirarak emziriyo halada sizliyo ama hic gulme yuz verme oyuna cewiriyolr sipalar 😂😂 bn elimi sokup ole cikariyo ucunu 😅😅
zeynepduha Deletedmom27337 gümüş kapak benim kurtarıcım ya sürekli memede zaten ama kremden pek verim alamadım belki de düzenli kullanamadım
zeynepduha Patilimom teşekkür ederim uğraşayım zaten iki kez mastit oldum şu an en çok korktuğum şey 🤦🏻♀️
Patilimom zeynepduha haklısınız gerçekten çok acı verici meme cerrahı bepanten plus verdi ve o memeyi 2-3 gün seyrek emzir sağ dedi. Benimki rahat bırakmadı sizinki bırakabilir belki 😊