Merhaba bugün bebeğimin 3 aylık kontrolüne gittik bebeğim ilk ay 1200, 2.ay 900, 3.ay kontrolünde 500 gram almış kilosu 5900 çıktı kıyafetleri felan düştüğümizde 5700 dedi, bu aylarda 600-1000 kilo alımı bekleriz günde 2 sefer mama başlayabiliriz dedi hemşire fakat sütüm var, geçen ay alerji durumumuz çıktı yumurta, kuruyemiş, domates alerjimiz var diyet yaptım kilo alımı o yüzdenmi bu kadar düştü bilyorum bebeğimi sık sık emziriyorum gündüz 2 saatte bir, gecede 2-3 kere emziriyorum hatta sütüm tanzikli geldiğinden dolayı tanzik geçene kadar sağıp öyle veriyorum yani son sütüde aldığını düşünüyorım, bez takibi yaptığımdada aç olmadığını gözlemliyorım sütümmü yaramıyor bilmiyorum şuan için mama vermeyeceğim haftaya doktor kontrolümüz var bakalım doktor ne diyecek ona göre karar vereceğiz…
sizce kilo alımı neden azalmış olabilir, sütümün kalitesini ve bebeğimin kilo alımını arttırmak için önerileriniz nedir?