derinsmoms eşim biontech oldu 2 gun cok kolu agridi kaldiramadi. Yan etkiler olabilir demisler hastanede. Allah korusun alerjik reaksiyon (bogazda dilde sisme gibi) olsa zaten asidan hemen sonra olurdu, hafif ates sorun olmaz diye dusunuyorum. Ama arka planda bir kronik rahatsizliginiz vardir biz bilemeyiz cok endiselendiyseniz aile hekimini bi arayin en azindan yanlis yonlendirmek istemem.