Yarenliva bu kilo konusunda en muzdarip benim heralde 😏 18 kilo aldım. Ne güzel 10 kilosunu vermiştim ta ki anneme gidene kadar 1 buçuk ay orda kaldım. Hareketsiz süt olsun diye ye iç yat hepsini geri aldım. Şuan Doğum yaptığım kilodayım ama içimde çocuk yok 😏🤔 ben sadece göbeğimi dert ediyodum ama dün banyodan sonra farkettim ki maşallah popom ayrı bir cumhuriyet kurmuş kendine 😂🤔şu emzirmeden sonra hayvan gibi acıkmaya bi çare bulan varsa anlatsın hayrına 😂😂