Essass 2900 doğdu tam 4 aylik olduk kilosu 6600 bu ay çok az kilo almış emmek istemiyor cok fazla mama da cok yemiyor emdikten sonra napcagimi bilemedim 🤦🏻♀🙆🏻♀
neredenbileceksinizz Essass bizimki de 2990 doğdu hastaneden çıkarken 2840 dı 4. Ayında 6500 kilo ydu bana az gelmedi kilosu canım
Essass neredenbileceksinizz hastaneden çıktıktan 3 gün sonra 2600 e düşmüştü birde aslında kiloları güzel ilerliyor ama bu ay çok az almış sağlıklı olsunlar önemlisi o ama sanki azmış gibi geliyor bana da mama veriyor musunuz siz😊
neredenbileceksinizz Essass veriyorum ben artık canım ama sürekli değil emmek istemiyor bazen o zaman mesela 3. Aydan sonra 12 günde 250 gram aldı diye sağlık ocağı verebilirsin dedi
Essass ANNEBALIIII evet az 400 gram ancak almış zaten emmiyor mama da yemiyor bu ara anne olmak ne zormuş ama çok şükür tabi🥴
Essass ANNEBALIIII mama arti meme gidiyoruz günde iki kez 60 cc zor yiyor zaten doktor devam edebilirsin dedi
Demirac19 Essass zaten, en çok aileden duyuyoruz ki bende de öyle ama bir kulaktan girer diğerinden çıkar 🤷♀️
Meleka Essass bizimki de conformil kullanıyor güzel kilo aldırıyor yemiyorsa başka Mama deneyin belki beğenmiyordur