Ya kızlar kızım 3380 doğdu 1 haftalık kontrolümüzde 3250 olmuştu şu an 2.5 aylık ve 5 kilo kontrolümüzde doktorumuz kilo alımının alt sınırda olduğunu söyledi kızım sadece anne sütü alıyor dr öyle söyleyince şüphe düştü içime acaba kızım doymuyor mu mama takviyesi yapmalımıyım sizce