Tombalak_annesi 6 18 ay erkek emzik yoktu piyasada sukur bugun aldım e bebekten 🤗o kadar mutluyum ki ınsallah oglum da alısır yenı emzıgıne
Echche Tombalak_annesi bulnana sevindim canım güle güle kullan ama 6 18 ay kullanmaya gerek yokmuş doktorum pazarlama taktigi dedi. Bebek büyüdükçe bizim mememiz büyümüyor, emzigin büyümesine de gerek yokmuş
Demet_k Tombalak_annesi benim bebeğim 9 aylık hala 0-6 ay olanı kullanıyorum. Burda bir çok anne 6-18 i bebeklerin kabul etmediğini söylüyorlar
Tombalak_annesi Echche agzından sureklı atıyordu dıger emzıgı benım en buyuk kurtarıcım emzik canım yoksa ben de almayacaktım ama mecburum yoksa bır yere gıdınce sakınkesmıyır
Fatmaali Bizde kızım için çok zor bulduk😅Ama ben pazarlama taktiği olduğunu düşünmüyorum.0-6aylık olan emzik küçük geliyodu kızıma emerken zorlanıyodu yenisi çok rahat oldu daha büyük