Merhaba anneler 9 aylık oğlum bana çok düşkün bu çok güzel bisey ama yanından ayrılınca sürekli ağlıyor ev işi yapmam lazım arkamdan ağlıyor kucağımda alio iş yapıyorum süpürge tutuyorum wc ye gidiyorum onuda oraya alamam yani kapının önünde nasıl ağlıyor ne yapacagimi şaşırdım bende hep onun yanında olmak isterim ama ev işi yemek bunlarida halletmem lazim varmı bi öneriniz