kizim 3 ay 12 gunluk.kizimdan 6 gun buyul olan arkadasimin cocugu elleriyle oyuncal tutuyor iki eliyle oyuncagi aliyor.benim kizim daha yapmadi.ilk cocugum ne zaman yapmasi gerekir bilmiyorum.daha zamani var mi tecrubeli annneler bilgilendirebilir mi?