EgeveAlyaninannesi benim anneminde gögüslerinde kistler var ama iyi huylu çok şükür ve muayenesini olur senede 1 kez. Ve ona birkaç doktor ağrı varsa korkma o kötü hastalık kendini belli etmeden ilerler demiş. Ama siz yine de muayene olun bence aklınızda soru işareti kalmasın