Merhaba kızlar doktor kontrolümüz vardı bebeğim çok iştahsız ve 8 9 aydır hep aynı kiloda olduğu içinde doktorumuzla konuştuk emzirmeyi bırakıyorum. Şimdi uyudu uyanınca vermeyeceğim yara bandı yapıştırdım filan ama süt birikince ne yapacağım sütümü sağayım mı? Kademeli olarak kesemem bebeğim öyle bir bebek değil meme hep ağzında geceleri de çok aktif uyanıyor uyku sersemi olsa biraz emzirmeye devam edecektim ama oda mümkün değil gece verirsem gündüz bırakmaz maalesef. Göğsümde süt birikince sağsam yine süt üretimini tetiklemiş olurmuyum ne yapmalıyım tecrübelilerden fikir bekliyorumm